Ce recomand: Pizza Rock’n’Roll

Ideea acestui post mi-a venit acum cateva zile cand discutam cu un amic care nu e PRO plecatului din tara. M-a pus sa ma gandesc la  lucrurile pe care le voi regreta dupa plecarea catre alte meleaguri. De persoane, locuri si amintiri dragi vorbisem deja, si sunt chestii fara de care tuturor ne va fi greu. Cei care se bat cu mana in piept ca vor rezista fara sa li se faca dor de tara, pleaca poate la cules capsune pt o vara, sau pana la unguri in vacanta prelungita.

Vreau sa vorbesc de serviciile oferite de micile afaceri de prin Romania. Am zis sa scriu acest post acum, cat nu am o “notorietate” printre bloggeri (rad in sinea mea, voi ajunge vreo-data acolo?) si cat timp inca lumea ma mai crede daca zic ca nu am primit nimic in schimbul acestui post. Asadar, revenind la oitele noastre, o data cu venirea crizei micul afacerist roman a reactionat conform a catorva tipare (as putea jura predefinite) in ceea ce priveste lupta pt supravietuire :

-unii au scazut calitatea serviciilor oferite, pentru a veni cu un pret mai mic.

-unii au “stat cu mana in san” si nu s-au adaptat pietei.

-unii au inteles ca fara calitatea serviciilor nu ies din anonimat.

Desigur sunt mai multe tipare, dar as vrea sa vorbesc de cei din urma (care vor fi cei dintai, cel putin dupa spusele bibliei).

Azi recomand cu mare caldura Pizza Rock’n’Roll deoarece au inteles ca nu conteaza doar preturile (foarte bune de altfel) dar mai intai primeaza calitatea. La fiecare comanda au fost amabili, au ajuns la timp, au ascultat de sugestiile si recomandarile consumatorilor si s-au adaptat pietei.

Eu daca vreau o pizza care sa nu fie unsuroasa, sa nu fie arsa, sa nu aibe doar blat, sa aibe un blat care sa suporte ingredientele (nu sunt multi care au reusit sa manance blat gros de 5mm cum am reusit eu in Bucuresti), sa aibe ingrediente din belsug si proaspete pe blat, o pizza care sa ma sature, sa nu imi pice greu si de care sa mai comand, iau de la ei.

Felicitarile mele pentru eforturi depuse, cat timp sunt in sectorul 1 si am chef de pizza/paste/salate voi comanda doar de la voi.

Leave a comment

2 Comments

  1. Cel ce vede tot

     /  May 2, 2011

    Pizza Caimac si Forumistica rup tot de la ei.
    Nu exista comparatie cu nici o alta pizzerie.
    Dupa parerea mea sunt cei care chiar fac ceva de calitate, sper doar sa nu se strice cum au facut toti cei care au ajuns mari. Eu am incredere ca vor pastra calitatea.
    Felicitarile mele, sunt un client pe deplin multumit de calitatea serviciilor oferite de ei.

    Reply
    • Desi in ultima vreme am mai renuntat la pizza, tot mi-e dor din cand in cand de ceva de la ei. Forumistica insa trebuie comandata doar de cei care au stomac rezistent si nu plang cu lacrimi de crocodil atunci cand dau de 3-4 ardei iuti / felie.

      Reply

Leave a Reply

