Licoarea magica de dimineata

Mie imi plac diminetile. Sunt genul de persoana care da randament doar dimineata si doar daca are chef, vrei planuri de proiecte si sedinte de pilotaj la 16:30, funk you too! Pana si in weekend mi se pare ca dormitul mai mult de 8:00 AM sau hai 9, e timp pierdut pentru mine.

Si cand ma trezesc dimineata, vreau o cana de cafea. Ambrosia mea de dimineata trebuie sa fie maro ca noroiul (cazul fericit in care dau de ceva urma de lapte<stiu ca va gandeati la altceva cand pomeneam de maro>) sau neagra ca smoala pusa pe post de izolatie pe acoperisul blocurilor.

Din pacate sau din noroc, depinde daca te-ai trezit cu fata la cearsaf azi, nu am investit pana acum mare lucru in viciu asta: am un singur “espressor” de 49.99 lei care in afara de a turna apa fierbinte peste cafea deja macinata si vidata, nu prea stie mare lucru.
Sau era 29.99 caz in care mi-e si mai clar de ce nu poate chiar mai multe. Nu am invatat inca sa beau fineturi de cafele, sa le plimb prin gura, sa le invart cu limba si sa le scuip doar pt a simti aroma, locul de unde a fost culeasa boaba (copacul daca se poate cu exactitate), sacii in care a fost depozitata, noroiul de pe mana Dorelului care a transportat-o pana la magazinul de la colt. Nici nu vreau asa ceva.

Tot ceea ce imi doresc e ca buna dispozitie data de smoala asta, sa nu se termine vreodata!

Vivre le cafe!

Leave a comment

Leave a Reply

