Emigrare: Faza1: Creare dosar I – Taxe

Disclaimer: Posturile scrise de catre mine sunt proprietate personala si reprezinta opinia mea in legatura cu pasii necesari pentru finalizarea procesului de emigrare. Posturile au rol INFORMATIV de aceea va rog sa verificati lista documentelor, etapele si taxele de platit, din surse sigure de informare (ex: link ) inainte de a trimite orice document catre institutiile abilitate. Nu imi asum raspunderea pentru postarea informatiilor incomplete, esecului emigrarii datorita lipsei unor documente/taxe gresit platite etc.

Am vorbit de acte, de formulare, de pasaport iar acum urmeaza sa vorbim de taxa. Prima taxa pe care o veti plati in acest proces de emigrare este taxa pentru analiza dosarului. La data acestui post, lista taxelor se poate consulta AICI:

Dupa cum bine se poate observa, aplicantul principal va plati 395$ canadieni pentru procesarea dosarului. Pentru concubin/a si copii se plateste inca 152$ pe “cap de vita furajera”. Eu ma aflu mai nou in prima categorie, adica platesc doar pt aplicantul principal.

Eu am platit asa: m-am prezentat dimineata la BCR-ul din Pta Victoriei cu o copie a chitantei de plata a unei amice care a plecat si am spus ca vreau sa platesc si eu acelasi lucru. Am platit 395$ canadieni in lei + 8 $ comision si am completat un formular. Dupa doua zile am revenit pentru a ridica foaia de cec.

Foaia de cec in original, va fi pusa in dosarul I care se trimite la Viena.

Previous Post
Leave a comment

Leave a Reply

