Emigrare: Faza 1: Expediere dosar I

Disclaimer: Posturile scrise de catre mine sunt proprietate personala si reprezinta opinia mea in legatura cu pasii necesari pentru finalizarea procesului de emigrare. Posturile au rol INFORMATIV de aceea va rog sa verificati lista documentelor, etapele si taxele de platit, din surse sigure de informare (ex: link ) inainte de a trimite orice document catre institutiile abilitate. Nu imi asum raspunderea pentru postarea informatiilor incomplete, esecului emigrarii datorita lipsei unor documente/taxe gresit platite etc.

Aleluia!!!! Nu am crezut ca va dura atat de mult pana sa reusesc sa zic si eu ca AM EXPEDIAT DOSARUL!!! Acum 6 luni de zile imi imaginam ca in 3-4 saptamani am terminat cu totul. Foolish me!

Ca sa se inteleaga cat mai clar, chit ca ma mai repet o data,  actele necesare pentru dosarul de emigrare in Canada, asa cum le-am introdus si eu in plic sunt:

1) Formular de aplicare completat si Contractul relativ de autonomie financiara semnat;

2) CV, copie xerox simpla dupa pagina de pasaport;

3) Copie legalizata dupa diploma de master, traducere autorizata in franceza dupa diploma de master;

4) Copie legalizata dupa suplimentul de diploma de master, traducere autorizata in franceza dupa suplimentul de diploma de master;

5) Copie legalizata dupa diploma de licenta, traducere autorizata in franceza dupa diploma de licenta;

6) Copie legalizata dupa suplimentul de diploma de licenta, traducere autorizata in franceza dupa suplimentul de diploma de licenta;

7) Copie legalizata dupa diploma de bac, traducere autorizata in franceza dupa diploma de bac;

8) Fila cec cu dovada platii taxelor in original;

9) Copie legalizata dupa carnetul de munca, traducere autorizata in franceza dupa carnetul de munca;

10) Copie legalizata dupa certificatul de nastere, traducere autorizata in franceza dupa certificatul de nastere;

11) 1 bucata poza pasaport lipita in formularul de aplicare.

Toate astea inghesuite intr-un plic cu destinatia:

Bureau d’Immigration du Quebec a Vienne

a/s Ambasade du Canada

Laurenzerberg 2/1/2

a-1010 Vienne, Autriche.

Imi tin pumnii, caci nu are cine sa mi-i tina!

Leave a comment

11 Comments

  1. Intrebare: copii legalizate doar la notar sau cu apostila?

    Reply
  2. Pentru CEC le spun sa scrie “Gouvernement du Quebec” ? atat?

    Reply
  3. Am fost sa il expediez prin Fan Courier, si cand au vazut ca am si un CEC acolo au zis ca ei nu trimit asa ceva ca daca se pierde nu se fac responsabili… am ramas cu gura cascata.

    Reply
    • Ai avut tu ghinionul sa dai de un neavizat. Pune-le toate intr-un plic prin care nu se vede continutul, sigileaza-l si pe urma prezinta-te la oficiul lor. Daca cumva printr-o minune, iti spun ca trebuie sa vada continutul (m-as mira, dar la ce noroc ai avut prima data, cine stie) pune mana pe un telefon si spune-le ca vrei sa vina iei sa iti ridice plicul de acasa. Curierul care apare iti va da chitanta si AWB fara sa se uite la continutul unui plic cu documente sigilat. Ar fi si culmea 🙂

      Reply
  1. Emigrare: Faza 2: Pregatirea pentru interviu « Vreau sa plec de aici
  2. Ce se intampla dupa trimiterea dosarului de emigrare in Canada ? | Vreau sa plec de aici
  3. Am expediat si cecul! « Vreau sa plec de aici

Leave a Reply

