Guyana Franceza(3)

Plimbarea asta pe fast forward prin Paris mi se parea ca un vis indeplinit. Oameni la o cana de cafea si un croissant, magazine frumoase peste tot, plin de scuteristi, biciclisti si maratonisti. Era incredibil si era primavara tarzie in frumosul Paris. Cand am ajuns la Arcul de Triumf se facu deja seara si incepeau sa se aprinda toate luminile.

Atmosfera era magica si mica gasca pestrita facea comentarii despre tot ceea ce vedea: mama da mare e arcul, fii atent acolo ce masina, c’est tres beau, mai o injuratura in romana ca asa e frumos la varsta aia. Si am ajuns la el, turnul Eiffel. Nu imi venea sa cred in timp ce trec peste Sena, ca e atat de mare. L-am vazut in toata splendoarea lui, cu toate luminile aprinse, cu toti negrisorii de sub el care incercau sa iti vanda un mini-turn de fier la preturi prohibite, cu militarii inarmati care il pazeau (era dupa 09.11.2001) si cu toata bucuria unui vis implinit.

Daca exista un loc unde te poti indragosti, cred ca sub umbra turnului Eiffel , noaptea, e locul potrivit. Dar rahat, nu aveam pe nimeni pe langa mine sa ii spun ce simt. Pacat ca am stat la poalele lui doar 5 minute, pierdeam ultimul metrou spre hotel. Tin minte ca atunci mi-am jurat ca il voi mai vedea o data.

Ceata obosise si era liniste in vagonul de metrou. Destul de liniste sa aud doi tzanci fugiti de acasa pe la 13 ani, cum stateau cu picioarele pe scaunele plusate ale metroului, si cum vorbeau o romana atat de cunoscuta. Probabil erau mici cersetori, sterpelitori de portmonee ale turistilor in metroul parizian. Nu ii judecam, dar ma gandeam ca poate daca nu imi iese nimic in viata pana pe la 20 de ani, fug si eu de capul meu in lumea larga daca ei au avut curajul asta eu de ce nu as avea.

A doua zi de dimineata cand eram in autobusul care urma sa ne duca la aeroport am realizat cat de urias e Charles de Gaulle-ul. Mai mirat am fost cand am vazut jumbo-jetul (747) cu care urma sa zburam pana in Guyana. 3 scaune pe stanga, 4 pe centru, 3 pe dreapta si ecrane in tetiere ? Funk Rolls Royce, I’m in heaven baby!

In stanga mea s-a asezat Talambul, in stanga lui Buza Groasa si in dreapta mea Mon Ami. Stiu sigur ca in spatele meu s-a asezat Slutty. Dupa vreo 2 ore in care n-am bagat-o in seama si-a bagat piciorul printre scaune cumva pe la mine in poala intrebandu-ma daca ma deranjeaza. Asa de deranjat eram eu baiat virgin la varsta aia, de nu va puteti inchipui draci cititori inexistenti ai acestui blog. Ba chiar i-am facut un mic masaj si am mai schimbat doua vorbe de cat de deranjat eram.

Leave a comment

Leave a Reply

