Ce pun in bagaj cand plec ?

O sarma, niste mamaliguta, o tuica mica si un praz ? Un cd cu manele, o doza de bergenbier, seminte si un poster la ultimul concert “Manele la maxim” ? Un clop de paie*, maieu plasa de pescar si slapi din cauciuc reesapat ? Toate ambalate frumos intr-o punga cu PSD, ca asa ii sta bine romanasului nostru.

Eu zic ca la fel ca oricarui imigrant, la un moment dat imi va fi dor de Romania si cumva dorul asta trebuie alinat. Asa ca voi pune un CD cu poze cu cei dragi iar pe cardul telefonului mobil voi pastra cateva poze edificatoare despre cum e in Romania (de exemplu 1, 2, 3, 4 ) tocmai pt momentele in care imi va fi greu si voi cocheta cu gandul de a reveni urgent pe plaiurile mioritice. Desi sunt sigur ca dorul imi poate trece si cu o cautare rapida pe google dupa pitipoance, manele, vadim si caini comunitari. 10 minute de asa ceva si imi voi da foc la buletin si pasaport ca sa stiu ca nu mai am cum sa revin.

Nu, in bagaj nu imi voi pune nimic care sa imi aminteasca de Romania.  Unu, pt ca nu am loc de prostii si doi pentru ca vreau sa incep o viata noua intr-0 tara noua fara a ma gandi cu regret “oare de ce am plecat”. Eu zic ca asta e abordarea cea mai sanatoasa daca chiar vreau sa emigrez.

*dupa clopul de paie se poate identifica un ardelean get beget pe o plaja retrasa din Tenerife.  True story!

Previous Post
Leave a comment

Leave a Reply

