Motive de ingrijorare

Citeam ieri pe montreal.ro, un forum al tinerelor gospodine cu copil care doresc sa emigreze din Rep. Moldova ca forum de emigrare nu pot sa ii spun la cum e structurata informatia, ca procesul se lungeste de la cap la coada.

Mai exact, termenele pentru analiza dosarelor s-au cam dublat si ca in urma interviului se poate primi o recomandare de urgentare a dosarului 2 pentru ambasada Canadei din Romania, iar daca nu o primesti mai stai 2-3 luni si dupa dosarul 2 (asa-i ca habar nu aveti de ce vorbesc ? ia recititi dragi cititori inexistenti, procesul de la cap la coada aici.) Chestie care nu imi pica exact bine, mai corect imi cam da un sut in partea sensibila a viselor mele.

Vedeti voi, eu visam ca prin iunie trec de interviu deja,  visam ca ma duc fain frumos la biroul din turnuletul de fildes, scriu demisia, o arunc in fata directoarei, ii spun sa se stearga undeva cu ea, sa ma pupe in partea dorsala ea cu tot comitetul bancii lui peste prajit, eu ma duc sa ma fac sawrmar (saormist cutitar in limbaj popular).

Ok ,sawrmar poate e prea dur dar ma gandeam ca poate imi gasesc ceva caldut, mai lipsit de responsabilitati chiar daca pe ceva mai putini bani, si imi vad de facut bagajul ca sa zic asa. Se pare asadar ca nu e o idee tocmai buna deoarece daca dosarul meu a plecat pe 16 februarie catre ambasada din Viena, ma astept sa prind inca un Valentine’s Day daca nu chiar Paste din anul viitor. Dumnezai! (v-am spus ca sunt ardelean ? 🙂 )

Inspir, expir, si incerc sa mai rezist. Si pana atunci, liber la visat, speranta moare ultima!

Leave a comment

1 Comment

  1. Emigrare: Faza 2: Pregatirea pentru interviu « Vreau sa plec de aici

Leave a Reply

