Cum te motivezi sa emigrezi

Stau la biroul meu de la etajul 9 si ma uit la panorama orasului care mi se intinde in fata: 2 turnulete mai rasarite, multe cladiri de pana in 5 etaje cu cateva macarale printre ele, varful pasajului Basarab si o antena radio destul de “zgarietoare pe retina”. In fundal cerul e de un gri spalat cu tente vagi de albastru, si e innorat. Asta e Bucurestiul zilelor noastre.

Am uitat in ultimele zile care e motivatia mea, prins fiind cu alte chestii urgente pe la munca si cu mocirla asta pe care o numim viata in Romania. Iar azi de curiozitate am deschis street view-ul din google, cautand o anumita intersectie despre care am citit pe un blog. Si daca tot eram acolo, am cautat rapid Toronto si am “aruncat omuletul” pt street view undeva  pe niste stradute necunoscute mie din acest oras.

Am ramas blocat pentru ca am realizat ca ma uit la visul meu: multe casute cu “front yard” mai mic sau mai mare cum poate fiecare. Mult, mult verde, verde peste tot. Trotuare, locuri multe de parcare, curatenie si ingrijire. Iar acolo unde lipseste peluza la milimetru, natura ii ia locul. E genul de loc unde mi-as creste copilul si l-as lasa fara griji afara. E locul unde mi-as putea lua un caine si sa il pot sa il plimb, unde as putea detine o bicileta si sa nu imi fie frica pentru siguranta mea.

E locul la care vreau sa ii spun casa, vezi aici sau aici. Nu e perfect, dar e aproape perfect pentru mine.

Leave a comment

2 Comments

  1. partea buna e ca nu trebuie sa ne motivam singuri. Guvernul are grija de noi, si ne sprijina in ficare zi. Singura problema pe care o are Guvernul nostru este acela de a asigura finantarea biletelor de avion. Mai ales acuma , ca francezii incep sa ne trimita camarazii inapoi.

    Reply
  2. Cu cat suntem “taxati” mai mult, cu atat ramanem mai putini, frumoasa strategie adopta guvernul asta ! 🙂
    Cu 5 milioane angajati care duc in spate inca 15 milioane, viitorul suna bine!

    Reply

Leave a Reply

