Guyana Franceza (7)

Ar fi cazul sa descriu un pic si ceata asta mai pestrita a noastra, acum pe jumatate neagra datorita soarelui guyanez:

Buza Groasa – avea, dupa cum va inchipuiti o buza groasa. Mi-a fost amic bun si ne-am distrat destul in pana cand la un moment dat in Germania, i-am cam suflat o fatuca de sub nas. Scuza ca eram cam baut atunci nu prea tine, nesimtit am fost si pentru asta m-a cam tinut minte. Eu credeam ca am ingropat securea razboiului in vagonul restaurant dintr-un tren ce ne ducea spre Dresden. Foolish me, nici acum nu imi vorbeste.

Talambul – a fost pe toata perioada liceului aiurit, prostut, inalt, desirat de spate, desi se credea cool.  Pentru ca se credea cool, toata lumea il lua peste picior. Incercam sa ma abtin, dar pe bune, cum sa nu te pufneasca rasul cand el vroia sa se faca pilot ? Cum sa nu te scape rasul cand te suna dupa 3 ani sa iti spuna ca a picat examenul de radiotelecomunicatii de la aviatie ? Si cum sa nu ramai si mai blocat cand mai aflii dupa 2 ani ca nebunul a reusit sa isi ia licenta de zbor ? Mie mi-a fost drag omul asta, a indurat multe si a reusit la fel de multe cand nimeni nu ii dadea nicio sansa.

Mon Ami – un tip ciudatel, doctor wannabe daca bine imi aduc aminte. Avea o mica burtica de care era mandru si care il preceda la intrarea intr-0 incapere. Un pic pervers, dornic intotdeauna de a ne explica cu lux de amanunte ce “ar face” vreunei fatuce care o vazuse el pe strada.

Slutty – unica de felul ei, singura probabil cu ceva experienta la pat fata de restul virginilor ce alcatuiau acest mirifc grup de romani. Lipsita de inhibitii, era o adevarata sursa de informare despre tainele sexului si multitudinea de pozitii in care acesta se poate practica.

Usa de biserica – aka Virgin Mary, era intruchiparea perfecta a martorilor lui Iehova. Singurul lucru care ii lipsea era o mica biblie in mana sau o mantie calugareasca. Usor iritabila de comportamentul “betivilor” (baietii adica) si de slutty, a avut un mic soc si a spus o rugaciune pt salvarea sufletului atunci cand a aflat ca una din guyanese era lesbiana. Defapt, daca bine imi aduc aminte cruci si rugaciuni isi facea mai tot timpul la auzul limbajului nostru trivial.

Unguru’ era mortal: combinatia de ardelean cu ungur e fatala in multe cazuri iar el era exemplul bun. Nu vorbea corect romaneste, de acorduri nu se punea problema, de injurat putea injura ca tot romanul, de argumentat idei mai putin. Mare, inalt, ca un dulap si cam incet, radea ultimul la glume, probabil pentru ca si le traducea in ungureste inainte.  Spunea “futem-as” in cam 4 secunde, atat de incet era.

Leave a comment

2 Comments

  1. Interesanta adunare. Mi-aduce aminte de gasca mea din anul 2 de facultate 🙂

    Reply

Leave a Reply

