Ce inseamna un zambet

Mie imi place sa citesc despre locuri si oameni. Citesc astfel multe bloguri a unor oameni care au ales sa plece in alte colturi ale lumii, tocmai datorita faptului ca prin trairile lor simt ca pot experimenta si eu viata intr-o alta metropola din vasta asta lume. Poate e primavara timpurie de afara care ma duce cu gandul la locuri departe, poate e incorsetarea de la locul de munca datorita careia imi vine sa bat campii, cert e ca visez cu ochii deschisi la alte colturi ale pamantului.

Vrand nevrand am aterizat pe un blog nou pt mine, unde Bogdana Butnar, povesteste despre unde ar putea trai fericita pentru tot restul vietii: Londra. Si nu neaparat pentru frumusetea locurilor, civilizatia oamenilor sau arhitectura superba a acestui oras: ci pentru faptul ca oamenii aia zambesc!

Am inteles de ce Londra este pentru mine stand in metrou si zambind unui tanar care se asezase in fata mea cu un ziar. Pentru ca zambetul lui mi-a adus aminte de alte doua zambete de pe peron, si de alte cateva in ziua precedenta. Si mi-am dat seama de un lucru pe care nu pot sa il fac in Romania si nu stiu daca il voi putea face vreodata: sa privesc un necunoscut in ochi pe strada fara sa ma tem ca se va incrunta, va intoarce privirea sau imi va arunca o ocheada desucheata si sa zambesc pentru ca am stabilit o conexiune.

Voi intelegeti cat de mult inseamna sa zambesti ? Cum iti poate lumina un om care iti zambeste, ziua ta mohorata ? Cand va veni vremea in care voi vedea oameni zambitori iesind de la munca in timp ce se indreapta spre casa  ?

Am rude in US care reusesc o data la cativa ani sa ma viziteze. In prima saptamana sunt cu gurile pana la urechi, rad si ti-e mai mare dragul sa fii in preajma lor deoarece oamenii astia debordeaza de buna voie. Si dupa inca o saptamana ii vezi cu aceeasi privire de om mohorat, sufocati pana la urma de trafic si inghesuiala, influentati de priviri mohorate ale oamenilor din juri, afectati de lipsuri si impactati de realitatile dure cotidiene din aceasta frumoasa tara romaneasca.

Mi-e dor sa zambesc, mi-e dor sa rad!

Previous Post
Next Post
Leave a comment

2 Comments

  1. Alin Ropan 23

     /  May 7, 2011

    ce naiba mai stai ?? iti place sa te sinucizi lent ???? pleaca odata !

    Reply
    • Am depus din 16 februarie actele, deci procesul a fost startat. Doar ca nu imi inchipuiam ca poate dura asa de mult pana primesc un raspuns.

      Reply

Leave a Reply

