Guyana Franceza (8)

Seara ne-am strans in foaier, unde am pus niscai muzica si am scos cateva sticle de Jim la inaintare pentru, evident, cunoastere multiculturala in special a sexului opus. Asta a fost scopul doar ca rezultatul ne-a uimit si pe noi. Dintre toate negresele (si mama ce ganduri de adolescenti infierbantati aveam noi inainte de a ajunge sa le vedem) poate doua erau acceptabile  fizic. Caci cu asta incepi cand exista o bariera de comunicare intre tine si ceilalti, te uiti si vezi ce iti place, nu te-apuci de recitat poezii despre ochi luna si stele.

Din pacate cu cat aflam mai multe, cu atat ne era si mai greu: majoritatea aveau copii pe la 20-21 de ani, ba chiar una era si vaduva deja la varsta asta. Chestie care e un major turnoff oricat de mult iti fierb hormonii din cauza varstei. Deci seara a fost seaca rau de tot in rezultate.

Urmatoarea zi la micul dejun am avut un soc cand Slutty si-a scapat furculita din mana, a scos un tipat si a ramas pironita cu privirea pe un zid din fata noastra: una bucata tarantula mare cat palma mea, cu tzashpe picioare paroase se “odihnea” pe perete. Ocazie cu care jumate de sala s-a golit brusc, ramanand doar purtatorii de banana si portocale pentru a inspecta ciudatul animal. Pe atunci nu era facebook sa ne tragem in poze cu pet-ul si sa le postam pe wall “uite mama pe ce-am pus eu mana”, asa ca dupa cateva poze am eliberat animalul.

Dupa masa am plecat impartiti pe diferite echipe, la diferite locatii pentru interviuri. Nu stiu unde au fost ceilalti dar noi am nimerit la sediul Legiunii Franceze unde ne-au intampinat “doi ostasi”. Au raspuns militareste la primele intrebari, iar la primul “bagami-as bip da ce cald e deja” ne-au raspuns in romana ca si ei mor de cald. Moment care ne-a uns pe toti la suflet si am aflat ca baietii sunt de pe undeva prin Maramures.

“Va e greu aici? ” i-am intrebat si au zis ca nu, fata de alti cunoscuti care sunt spre polul nord, africa / zone de conflict, ei o duc chiar bine. Scopul lor era sa protejeze Guiana Space Center, locul de unde European Space Agency plaseaza sateliti pe orbita. Adica din micuta tarisoara in care noi tocmai ne aflam, cineva lanseaza rachete cu sateliti. Am primit rapid si explicatia, fiind aproape de ecuator gravitatea si distanta pana la orbita sunt cele mai mici de pe glob.

Am mai intrat pe urma in magazinase: as putea jura ca se vand doar suveniruri, dar exceleaza in hamace si macete. Toti purtatorii de portocale si banana vroiau macete dar mai greu de explicat cand schimbi avionul la Paris de ce in bagajul tau ai ditai barda de hacuit copaci, oameni si animale. Desi era inainte de 9/11, nu era nici unul asa stapan pe franceza incat sa explice ca are defapt ganduri pasnice. Asa ca multi au renuntat.

Leave a comment

Leave a Reply

