Guyana Franceza (9)

Seara am avut un fel de mica introducere in culturile romanesti si guyaneze unde fiecare si-a prezentat traditiile. Am mancat niste banane delicioasa in crema de zahar, salate de creveti si mai stiu eu ce in timp ce oaspetii nostrii ne delectau cu cantece traditionale, tobe luate la palme si costume traditionale ca intr-o ciudata reclama la Discover Africa. Chit ca nu eram in Africa.

Pentru ca noi nu aveam un bucatar cu noi, iar cu o zi inainte nimeni nu si-a adus aminte sa cumpere faina de malai sa le tragem o mamaliga (sarmale nu stia nici unul cum sa faca) am zis pas cu promisiunea ca ne revansam noi, si doar le-am explicat de traditii, cam pe unde e Romania pe harta si ce ne reprezinta exact. Nu mai retin nici eu ce le-am povestit, asa cum nici ei dupa niscai palinca veritabila de Bihor nu mai stiu pe unde e Romania. Win win zic eu.

Am iesit la un moment dat afara dupa ce toata lumea era in mrejele lui Bachus, sa mai respir un pic. Ca sa intelegeti, atmosfera in Guyana e similara cu gatirea in suc propriu, la aburi, in cuptorul de acasa. Cam ca intr-un fel de  sauna dar fara aburi. Adica e cald dar nu te arzi, transpiri si e umed rau afara astfel incat in orice moment al zilei simti ca esti ud constant in chiloti. Sau boxeri caci nu am mai purtat altceva de multa vreme. Mai precis, daca speli un tricou si il pui la spalat se usuca in aproximativ 3 zile daca il lasi afara.

Eh si afara, apare Slutty cu lacrimi de crocodil caci se certase pe internet cu prietenul de la momentul respectiv. Bun moment sa te certi, de la 10.000 de km departare. Incerc sa o consolez pe fata (fara ganduri murdare) si cand colo ma ia in brate si imi trage o limba pe/prin ureche. Chestie care la varsta aia poate fi considerata direct perversitate. Cum m-am aprins ca o lampa de gradina, prins pe picior gresit i-am zis mandrei sa stea blanda si sa nu faca prostii. Ei draci, s-a suparat mai tare si dusa a fost.

Cam jumate de ora am incercat sa inteleg ce naiba s-a intamplat. Pentu un adolescent care pana atunci avusese parte de sex in pozitia misionarului si asta maxim de 3 ori, evenimentul era ceva notabil. Bulversat am mai luat un pahar de Jim (facusem aprovizionare serioasa din duty-freeul de pe Charles de Gaulle) si m-am indreptat spre camera. In fata, Talambul si cu Buza Groasa discutau aprins cu 2 guyaneze din care una stia engleza si traducea celeilalte, dupa ce fiecare bause mult peste o limita decenta. Needless to say, nu le-a iesit nimic din discutia asta, desi am asistat si eu distrat cam jumatate de ora.

La un moment dat apare Mon Ami care imi spune ca ma cheama Slutty pana la ea in camera. Nebanuind nimic (asa e cand esti tanar si ai mintea odihnita) m-am indreptat spre camera. Am batut la usa si am intrat in hol. Camera avea forma unui L cu acces la baie din hol iar restul camerei la sfarsitul holului. Din baie a tasnit Slutty care m-a pironit de perete si-a inceput sa ma sarute intr-un mare stil frantuzesc de nu mai aveam loc in boxeri.

Previous Post
Next Post
Leave a comment

Leave a Reply

