Gandeste inainte de a iesi din casa!

Eu nu sunt de pe aici. Defapt nu am un “aici” clar stabilit caci nu ma prea simt acasa nici in Bucuresti, nici in Oradea. Sunt al nimanui ca sa zic asa. Si totusi, ziua de azi mi s-a inseninat cand m-am intalnit cu ea: o fosta “iubire” de pe vremea cand eram fecior (tanar si prostut as mai adauga daca ma gandesc la trecut) tocmai intr-o statie de metrou in timp ce ma uitam incruntat la ecranul telefonului incercand sa citesc o carte electronica.

Barbatii ar trebui sa invete sa aibe grija de ei, incepand de prin adolescenta (asta am citit-o undeva). Adica tricou / camasa / adidasi /blugi curati, deodorant la axila, barba ingrijita, par tuns cat de cat recent. Nu iesi din casa in maieu cu pete de mustar/ketchup, neras de cateva zile, transpirat si mirosind a bere, pentru ca atunci cand ti-e tie ziua mai draga, dai nas in nas cu cineva in fata caruia ai vrea sa arati cat mai bine posibil, in fata caruia vrei sa arati ca esti burlac “in hunt of a prey” si nu ciobanas la oi sau aproape casatorit.

Am mai avut un moment de genul asta prin iarna cand imi venea sa imi trag o palma pentru ca nu m-am barbierit, nu mi-am luat adidasii cei frumosi si nu eram tuns (mai exact cu parul ras pe cap deoarece am o alura de bodyguard de club in loc de corporatist). Iar ea era cu un amic boyfriend wannabe. Si atunci mi-am zis in gand ca barba nerasa merge la imbracaminte de strada, la niste cargo pants scurti si un tricou, nicidecum la imbracaminte casual de birou, what the funk we’re you thinking this morning ?

Dar sa revenim. M-am intalnit cu ea si mi-a trezit multe amintiri placute. Am calatorit doua statii impreuna si desi nu mai vorbisem cam de 5 ani, parca nu ne vazusem de doar cateva luni. Din pacate am simtit cu totul altceva cand, dupa ce i-am spus la revedere, mi-am vazut imaginea in reflexia geamului de metrou: am simtit ca am imbatranit un pic caci barba nu e rasa si sunt cu 15 kg in plus fata de acum 5 ani, semn ca legea gravitatiei ne omoara.

Iar gandurile astea pot taia in carne vie de aceea ma duc si azi sa alerg din nou…

Previous Post
Next Post
Leave a comment

1 Comment

  1. Liliana

     /  February 1, 2012

    cred ca in loc de “we’re you thinking this morning ?” ai vrut sa scrii “were you thinking this morning ?” nu?
    stiu ca sunt un “grammar natzi” dar poate iti va fi candva de folos in Canada

    Reply

Leave a Reply

