Despre metrou

Avem niste rame de metrou moderne. Credeti-ma, fata de multe alte capitale europene, ale a noastre arata chiar bine. Ce nu inteleg eu e cum mama masii la costul lor (care probabil e undeva pe la 1.2 mil de euro bucata) nu s-a mai putut adauga un 2-300.000 pentru instalarea unor unitati HVAC care sa bage aer conditionat si nu doar ventilatie cum e acum ?

Sunt lejer 28 daca nu 30 de grade inauntru cand metroul e aglomerat, ma simt ca o sardina in sos propriu la cutie. Diferenta de bani per total insemna vreo 2 rame mai putine, in schimb avem destule in care se scurge transpiratia oamenilor pe geamuri, atat de cald e in ele. Iar inginerul lui peste de a facut gaurile de ventilatie e un masochist fara scrupule: puse pe un rand cu distanta de 50 de cm intre randuri niste gauri de marimea unui pix. Really ?

Ma gandesc ca nu are rost sa merg cu masina la munca deoarece am metrou la dispozitie, sunt mai ecologic caci produc mai putin CO2, vorbim de – 1 masina in trafic, vorbim de cheltuieli reduse cu combustibilul, locul de parcare, stiti si voi care sunt avantajele. Dar dupa ce ajung la biroul “corporatist” arat de parca as fi alergat la munca in camasa de birou, de parca as fi mers sa trag de fiare la sala cu aceeasi imbracaminte  sau de parca as fi venit din Berceni cu bicicleta pana in Pipera. Arat de parca nu am dus acasa iar apa este un lux pentru minte.

Si atunci sa nu imi bag ceva si sa imi urc posteriorul in masina ?

Previous Post
Leave a comment

3 Comments

  1. …sau poti sa-ti pui camasa de lucru la pachet si te schimbi cand ajungi la munca. 😀

    Reply
    • Camasa trebuie sa fie calcata, deci nu prea am cum sa o “duc la pachet”. M-am gandit sa imi calc 5 bucati duminica seara si luni sa le duc la birou si sa le las acolo, urmand a veni doar in pantaloni casual.
      La fel de bine angajatorul meu ar putea monta o cabina de dus la munca, as fi cel mai fericit om. Dar sunt sigur ca nici asta nu se va intampla, asa cum nu se va intampla nici calcatul meu de camasi duminica seara cand pot de ex, sa beau o bere in loc sa calc camasi 😀

      Reply
  2. erm… curatatorie/spalatorie, unde ti le si calca..? 😀
    sau consoarta dedicata, recompensata corespunzator.
    sau poti sa bei berea in timp ce calci camasile, iar dupa ce termini te recompensezi cu inca o bere-doua 😛

    enfin. tu sa fii sanatos.

    Reply

Leave a Reply

