Midlife crisis mai devreme ?

Cred ca sufar de un midlife crisis dar mai devreme de cat ar trebui. Mai corect ar fi sa ii spun un “1/3 life crisis” si e vorba doar de starea de spirit deocamdata. Eu in ultimii 5 ani am mers pe modelul “om de cariera” ca sa zic asa, tragand la jugul corporatist, majoritatea subiectelor de discutii erau cu amicii de la munca, despre munca. Acasa eram fericit mi se parea ca fericirea consta in a te revedea cu persoana iubita, a schimba 2 vorbe si 3 pupici deasupra unui castron de mancare in timp ce nu poti sa iti dezlipesti ochii de la TV.

Iar timpul trece si viziunea se mai schimba, imbatranim si judecam un pic mai mult. Defapt ce sa ma tot trag atata de fash, am realizat deja ca prea trece timpul pe langa mine. La fel a realizat si ea, punandu-ma in fata unei alegeri destul de dificile: ce ai de gand sa faci ? Pleci fara mine ? Cu noi cum ramane? Β Si vrea sa ii raspund acum, simtindu-se captiva intr-o relatie care nu pare a avea un viitor.Iar eu nu stiu ce sa ii raspund. Ea nu a aplicat, daca incepe acum va avea minim un 6 luni delay fata de mine.

Eu sunt prea tanar sa simt nevoia de a ma casatori, ba chiar mi se pare riscanta ideea dat fiind faptul ca ea nu isi doreste atat de mult sa plece ca si mine. Nu vreau sa o vad departe de casa, plangand dupa ai ei sau dupa prieteni si urandu-ma pentru faptul ca am luat-o dupa mine. Scenarii pesimiste in care ea sta acasa si eu lucrez 12 – 14 ore pe zi imi trec des prin cap si nu ma lasa sa ma bucur de zile insorite. Mi-as dori sa mai aibe rabdare pana trec macar de interviu, ca sa imi fie si mie clar daca am cum sa plec sau nu, dar ea vrea sa stie “ce am de gand sa fac” inainte.

Si in acelasi timp parca mi-as dori un pic de libertate, caci daca nu o gust acum la varste inca fragede ce ma fac cu ea la 30-35 de ani ? Parca e prea devreme sa ma insor la 24 de ani (umire in public, Mr Cabo are doar 24 de ani?) nu vreau sa fiu sotul care fluiera dupa altele pe strada sau care are relatii extraconjugale. Imi spunea un amic la un moment dat: “casatoria cu o femeie inseamna o casatorie cu toata familia ei”. Iar ai ei nu imi sunt dragi, ba chiar ma calca pe nervi deseori cand tin sa modifice cateva chestii in viata noastra. De aceea in dormitorul nostru sunt 3(trei) veioze si uneori ma trezesc fara spatule de lemn deoarece le-a facut vant soacra.

Vin vremuri grele baiete, ce alegi ?

Leave a comment

11 Comments

  1. zbeng

     /  June 10, 2011

    sa inteleg ca prietena nu iti citeste blogul..:))

    Reply
  2. He he…, imi amintesc de frumoasa varsta de 24 de ani. Sunt femeie dar iti spun ca intr-adevar este prea devreme sa te casatoresti. Si eu am trecut prin aceasta criza…, ce-i drept mai tarziu, pe la 31 de ani, exact inainte de a ma casatori cu acte pentru ca eram angajata intr-o relatie de 13 ani. Credeam ca daca ma voi marita, se va termina cu distractia, ca voi fi perceputa ca si o batrana. Acum sunt si mama, dar eu ma consider tot o pustoaica de 16 ani :)). Ce este drept, zilele astea am trecut printr-o alta criza a varstei. Masina pe care o avem este una coupe iar mersul la mare cu un bebelus intr-o masina sport nu este cea mai buna solutie. Un lucru este sigur: bagajele nu vor incapea niciodata in masina. Se pune problema sa cumparam o masina cu portbagaj mare, mai bine spus, un break… Dar daca acum ne luam break, la 50 de ani, ce fel de masina mai cumparam ?

    Reply
    • Cu asa ceva eu zic ca nu va faceti de rusine: http://goo.gl/GEXMj
      Iar la 50 de ani vindeti break-ul, si luati din nou coupe, oricum ii va folosi si bebelusului ajuns la varsta majoratului πŸ˜›

      Reply
  3. BUNA idee :). Ceva de genul ar vrea al meu sot :)).

    Reply
  4. zbeng

     /  June 14, 2011

    vin vremuri grele baiete, ce alegi ?

    aleg…sa plec intr-o tara unde sa pot duce o viata modesta fara a fi nevoit sa ma rup cu munca de dimineata pana seara

    aleg…sa plec intr-o tara unde viitorii mei copii sa nu arda de vii in spitale… unde sa nu mor eu in spitale in cazul in care n-am pe nimeni sa-mi plateasca spaga la doctori…unde sa nu platesc asigurare medicala degeaba…

    aleg…sa plec intr-o tara unde sa nu imi dau toti banii doar pe mancare…

    aleg…sa plec intr-o tara unde sa nu sara niste huligani pe mine pe strada pt simplu motiv ca port o bluza visinie

    aleg…sa plec intr-o tara unde vecinu sa nu isi construiasca casa lipita de a mea fara a-mi cere acordu…

    aleg…sa plec intr-o tara unde sa-mi gasesc un loc de munca in domeniul in care vreau sa activez fara a fi nevoit sa apelez la relatii si pile pe care oricum nu le am…

    aleg…sa plec intr-o tara unde sa nu fiu luat peste picior si fraierit de toti baietii descurcareti, de la ospatari, vanzatori in piata, saormari si pana la profesori…

    aleg…sa plec intr-o tara unde saormaru sa nu fie cu tatuaje, piersuri, bronzat la salon, abonat la sala, freza la stilist, si sa se uite de sus la mine la saracu om care mai trece prin fata saormeriei si din cand in cand isi mai cumpara cate una…si aia parca facuta in scarba…

    aleg…sa plec intr-o tara unde la un supermarket la care imi fac cumparaturile sa nu imi dau seama ca am produse pe bon care nu le am in carucior…

    aleg…sa plec intr-o tara unde sa fiu apreciat pt toate capacitatile si calitatile mele

    aleg…sa plec intr-o tara unde copii mei ar putea avea un viitor… unde sa nu faca o facultate degeaba… unde sa nu fie subapreciati in defavoarea nepotismelor

    aleg…sa plec intr-o tara unde sa pot realiza ceva in viata, sa pot sa-mi fac parintii mandrii de mine, si sa nu-si bage unghia in gat pt gramada de bani invesiti in mine fara nici un rost…

    si lista ar continua…diferenta intre mine si tine ar fi ca pe mine nu ma leaga mai nimic de tara asta… Altii ma condamna, imi spun ca daca plec o iau de la zero. Pai ghici ce… si aici o iau de la zero. Decizia finala e a ta pana la urma…doar sa nu regreti peste ani alegerea facuta.

    Reply
    • Zbeng, ia de aici recomandare: http://www.inlondra.info
      Trage tare sa ai un pic de experienta in ceea ce incepi acum (mult mai usor de probat decat experienta mea) si pleca in lumea mare, posibilitati avem trebuie doar sa profitam de ele.

      Reply
  5. Bre, nasol moment. Daca tii la fata asta, ar trebui sa te gandesti sa o incluzi in planurile tale. 6 luni nu e capat de tara, ideea e sa prinda macar viza turistica si tot o mai intindeti cumva.

    Daca este o relatie sanatoasa, nu vad de ce nu v-ati lua. Stiu cupluri impreuna de la 18 ani sau de la 30 de ani, poti divorta sau nu, pana la urma treburile se schimba IN ANI si faptul ca stai pana la 40 de ani sa te insori nu inseamna si ca vei fi fericit sau vei scapa de vreun divort. La fel cum casatoria la 20 si ceva de ani nu inseamna ca veti divorta, nici ca este garantia succesului in doi.

    Depinde totul de prea multe chestii, ca sa poti face un pronostic.

    Oricum e amboulea pentru fata sa ramana asa creanga, mai ales daca tine la tine. Al meu a fost plecat doar 10 luni la munca in Germania si am fost praf si pulbere. Desi venea macar la 2 luni acasa 2-3 zile si nu eram despartiti.

    Ai niste decizii grele de luat. Trebuie sa pui in balanta multe chestii si chiar sa gandesti matur. Oare e moft ca nu vrea sa vina? Oare nu ati putea de fapt trai decent in tara impreuna? Stiu ca tii mortis sa pleci, dar o recapitulare a motivelor nu strica. Oare cum se va integra acolo? O duci acolo si o distruge miscarea asta, in conditiile in care poate nu va gasi de lucru ca lumea si poate aici ar avea chiar o situatie excelenta?

    Probabil ca o discutie se merita facuta. Ce o tine pe ea atat de legata de tara? Poate sa “va” acorde macar o perioada de gratie, pentru a vedea daca ai totusi posibilitatea sa pleci?

    Totul incepe si se termina cu INTELEGERE si DRAGOSTE. Daca pe astea doua le aveti, atunci fiecare va stii sa lase de la el sau sa ajunga la o solutie buna pentru ambii.

    Reply
    • Bre Dojo, tu cand mai ai timp sa ma citesti si pe mine?! πŸ˜€ Vezi-ti acolo de excursia placuta, timp de scris e cand revii in tara πŸ˜›

      Momentul greu a venit si am luat si o decizie. Am analizat toate aspectele zic eu, la care am mai adaugat si particularitati care nu intra in postul de mai sus si fac parte din viata noastra personala.

      Decizia si continuarea intr-o noua postare cand am si timpul necesar sa o astern pe “hartie” πŸ™‚

      Reply
  6. Diana

     /  June 24, 2011

    Nu te insura. Mai ales nu te insura avind familia ta sau a ei prin preajma. Pune un ocean intre tine si parinti (de oricare fel). Pentru ca nu poti sa iti traiesti viata ridicindu-te la inaltimea asteptarilor altora.

    Reply
  7. zic ca e devreme sa te legi la 24. ar fi perfecte acele 6 luni de delay intre voi, macar asa iti vei da seama ce vrei, si ea la fel. eu la 25-26, dupa aproape un an de gandit, am renuntat la aproape 6 ani de relatie – nu mergea, era din ce in ce mai rau, vad parca si fazele cu soacra pe care le aveam. e posibil sa fi fost ea ‘the one’. eh, acum nu voi mai sti oricum. gandeste bine si ia o hotarare

    @Diana ai dreptate, nu poti trai dupa asteptarile altora

    Reply

Leave a Reply

