Tehnica tomatei de management a timpului

Ziceam la un moment dat ca probabil am o forma usoara de ADHD dar mi-e lene sa ma tratez. Defapt, mai corect e ca ma iau cu altele si uit de faptul ca vroiam sa ma tratez. De aceea ajung sa lucrez la 5 proiecte / chestii diferite si sa nu termin nici unul in timp util sau cu rezultate notabile.

Vreau – drace, lucram deja la un alt document si in loc sa ma concentrez la ala scriu postul asta, dar hai sa termin macar aici si pe urma revin. Cum ziceam, vreau sa ma organizez un pic din punct de vedere al concentrarii pe finalizarea unor taskuri. Asa ca mi-am adus aminte de “Pomodoro Technique” in time management(puteti citi mai multe aici http://goo.gl/7zUM).

Rezumatul e asa: iti planifici munca in bucatele de cate 25 de minute urmate de 5 minute pauza. La fiecare 4 rosii (bucati de 25 de minute) faci o pauza de 15. Am incercat un pic tehnica ieri si dupa 6 rosii simteam ca saracul creier da de vreo 2 ore un examen intens asa mi-a parut ca lucram. A fost un pic mai greu dar nu imposibil. Pe urma de ce sa nu recunosc am derapat in vreo 2 ore de pauza mentala, istovit dupa efort.

Va recomand si voua, eu vreau sa inscriu cat mai multe rosioare in acest mod, pentru a ma organiza, lucru benefic zic eu in ziua de azi.

P.S: in timpul “facerii” acestui post am raspuns la 2 telefoane, am discutat 1 minut cu o persoana, mi-am umplut paharul de apa si mi-am verificat e-mailul.  I need help!

Leave a comment

Leave a Reply

