Motivatia de a face sport

Imi vine sa ma las de alergat de fiecare data cand ma apuc sa alerg. Si nu din motiv ca nu imi place, ba spre surprinderea mea, durerea in urma efortului fizic poate avea o tenta placuta (nu, nu sunt un ciudat) si poate reprezenta o modalitate grozava de a elimina din stresul de care am parte destul zilnic. Asa imi trebuie daca am vrut sa lucrez in banca, la ce mama naibii ma gandeam cand m-am angajat?

Ma agaseaza haitele de caini – alerg in parcul Kisselef, chiar in buricul targului, trecand pe langa ambasadele SUA, Rusiei, Canadei. La 50 de m mai departe gasesc haite de caini cu 10-12 potai in grup, care stau pe iarba si asteapta sa capseze pe cineva. Mai ai curajul sa fugi prin dreptul lor ? Sunt mame cu copii in carucioare si potaile umbla in haita libere printre ele, asa ceva e strigator la cer! Autoritatile ce dumnezu asteapta ? Avem cazuri de copii sfartecati pe strazi de animale, daca imi fac dreptate singur sunt blamat de catre iubitorii de animale.

Nu am unde sa parchez – Ca sa nu pierd 30 de minute dus-intors pana la parc, as lua masina din dotare – efectiv nu am unde sa parchez in apropiere fara sa raman cu stergatoare indoite, vise cu parcare subterana care sa aibe deasupra parcul sunt vise umede, desi austriecii au reusit asa ceva. Nu vreau sa vorbim de RATB care trebuie asteptat 15 minute si cu care sa merg o distanta realizabila cu masina personala in cam 5 minute.

Ma omoara reabilitarea strazilor – se reface blvd Banu Manta in dulce stil clasic romanesc. Navighez printre muncitori taietori de borduri de granit cu flexul, zboara tot praful inspre mine. Trebuie sa ocolesc prin strada mormanul de nisip postat pe trotuar necesar betonarii unei zone. Noroc ca nu aveam casti in urechi caci la colt de strada un excavator a rotit cuva de era sa ma rascheteze de pe fata pamantului cu uriasa lui paleta de ping-pong, nimic nu e incercuit bai nene, sa ai si tu pe unde calca fara sa iti risti viata prin gropi neastupate sau canale fara gratar.

Cand practicarea jogging-ului implica o cursa continua de obstacole cu riscuri serioase de ranire, zau ca iti vine sa te lasi!

Leave a comment

4 Comments

  1. Rar

     /  June 27, 2011

    Inca, cel putin doua motive de plecat!

    Reply
  2. sau sa alegi o sala unde sa alergi pe banda….

    Reply
    • Pentru a nu ramane fara portmoneu si alte obiecte necesare, sau pentru a evita un mediu COCA e nevoie sa alegi o sala mai “stralucitoare” in Bucuresti. Iar astea “stralucitoare” au prostul obicei de a fi enorm de scumpe, departe si nu neaparat pe langa guri de metrou deci iei masina. Si te intorci cu ea. Iar acest drum suplimentar facut dupa o zi de munca in traficul din Bucuresti ar scoate pe oricine “din pepeni”.

      Tin minte ca anul trecut am gasit pe un site al unei “Spa” un bazin de inot chiar aproape de mine, trebuie doar sa imi amintesc cum ii spunea salii si sa vad daca nu schimb alergatul pe inot.

      Reply

Leave a Reply

