Facem pauza

Nu e vorba de blogging. E vorba de noi doi, si asta e rezultatul discutiilor din ultima vreme. Deocamdata mintea pricepe dar inima nu cred ca realizeaza inca. Poate pentru ca nu doare inca.

Gandurile imi zboara doar la lucruri practice : ma gandesc ca trebuie sa imi mut multe haine si lucrurile inapoi in apartamentul meu, ca trebuie sa schimb perdelele prin care intra lumina in dormitor sa pot dormi calumea, sa rezolv nenorocitul ala de pat sa nu mai scartaie si sa imi cumpar niste greutati si o bara pentru cateva exercitii fizice. Drace, unde mai alerg ? Ah si neaparat fier de calcat, al ei era o minunatie, al meu inlocuieste cu succes o piatra eventual.

Si sa ma apuc din nou mai serios, de franceza.

P.S: cumpara-ti o sticla de Jim sa o ai la indemana. Pentru momentul ala de cacat cand inima va realiza si ea.

Previous Post
Leave a comment

Leave a Reply

