Un fel de walk of shame

Un moment pe care cu totii il incercam la un nivel sau altul in scurta noastra viata patetica este walk of shame-ul.  Acesta este cunoscut ca si momentul in care imbracat cu hainele pe care le-ai purtat seara trecuta pleci in zorii zilei de la tipul/tipa pe care l-ai cunoscut/o intr-un bar. A se inlocui bar cu orice alta facilitatea unde ti-ai putea face de cap mai mult de 15 minute fara sa te prinda careva cu pantalonii in vine.

Bun, daca de obicei pleci cu zambetul pe buze sau cu niste ochelari de bondari pe ochi tinandu-te de cap din cauza mahmurelii, eu am plecat ieri cu 2 pungi de carrefour pline de haine si vreo 20 de camasi inghesuite intr-un prezervativ din ala pentru costum. Plus un rucsac. De 2 ori am facut drumul, ca nu cumva sa ratez placerea de a ma intersecta cu vreun cunoscut ca sa am explicatii de dat.

Dar cum cel de sus se tinea de pozne, m-am intersectat cu cea mai buna prietena a ei  si am imbarligat un “mut si eu niste chestii” la intrebarea ei, “ce faci?”. Iar pe urma Paznicul de veghe (vecina de la 2) m-a intrebat “daca m-am intors acasa” in timp ce afisa un zambet fals pe fata,  gandindu-se ca nu mai are cum sa inchirieze locul meu de parcare unor vecini pe principiul “nu prea e p’acasa, parcati pe locul lui si ne intelegem noi”.

Urat moment mai nene, cand am lasat catrafusele jos si m-am trezit dat jos din palatul de clestar in grota burlaciei. Sticle de suc goale pe oriunde, doze de bere lasate la dospit, praf sa il iei cu spaclu. Asa ca in weekend stiu ce am de facut: curatenie frate!

Previous Post
Leave a comment

3 Comments

  1. Asta e, va fi mai bine peste cateva zile. Acum e nasol, dar ai de lucru, sa faci grota frumoasa 🙂

    Reply
  2. Sa inveti sa pui la suflet chestiile care chiar conteaza, ca altfel ajungi la nebuni. Am avut destule rahaturi in viata, poate nu atatea ca altii, dar am invatat sa tin capul sus. E bine sa stii sa si plangi uneori, da, si tu ca barbat poti sa plangi, daca te doare atat de tare, sa “arzi’ 1-2 zile incat sa treaca si of-ul ala mare si apoi sa te pui pe 2 picioare.

    E OK sa iei o sticla de ‘Jim’ si sa bei un pahar, nu fa din asta un obicei, ca bautura niciodata nu a rezolvat nimic. De obicei a adus propriul ei set de probleme.

    Tinand cont ca ati fost impreuna atata timp, e imposibil sa nu simti “sevrajul” asta, dar va trece. Gandeste-te ca acum esti la pamant si ca mai jos nu poti sa mergi. Si vor trece si primele zile, in care nu-ti gasesti rostul, mai ales daca zici ca ai deja proiectul “casa” la indemana. Iesi prin oras, profita de cateva ore de soare, implica-te in amenajarea casutei tale, suna-ti un prieten sa iesiti la o vorba. Va fi tot mai usor 😉

    Reply

Leave a Reply

