Un nou abonament

Pentru ca azi e vineri si nimeni nu are chef de posturi kilometrice si filozofice, zic atat: mi-am facut abonament de corporatist la WorldClass InCity. Asta impins de la spate de cateva chestii marunte:

  • daca nu mai sunt cu ea inseamna ca nici nu mai merg sa alerg in Kisselef caci e prea departe de mine.
  • parcul de la Lia Manoliu e catastrofal de nepotrivit pentru alergat
  • nu pot alerga atat de mult cat imi doresc deoarece ma dor oasele si genunchii, semn ca poate ar trebui sa mai slabesc un pic pana sa ma reapuc de alergat.
  • imi place sa inot si as inlocui asta cu alergatul. Plus ca antrenezi aproape toate grupele de muschi.
  • e deschis de la 06:00, eu fiind cel care se trezeste la aceeasi ora cu pasarile din copaci. Pentru ca nenorocitele canta fara stress ba chiar in ciuda mea as zice. Urmatoarea achizitie va fi o arma de paintball pentru impus linistea. Si un binoclu.
Ma duc, testez, va spun cum este, asadar postul asta nu e cu iz de reclama. Deocamdata va pot spune doar de abonament care este “la nivel occidental” in ciuda salariului meu la nivel “est european”. Sau poate au pus lapte in piscina si de aceea luxul se plateste.
Va tin la curent.
Leave a comment

6 Comments

  1. Diana

     /  July 8, 2011

    De curiozitate, cit e abonamentul si ce include?

    Reply
    • E “cam” 100 de dolari pe luna si include acces tot timpul la toate facilitatile clubului – gym, sauna, piscina jacuzzi. La care se mai adauga 4 invitatii/luna gratis + o sedinta cu un antrenor personal.

      Reply
  2. Diana

     /  July 11, 2011

    Daca vrei sa compari:
    Talisman Centre – Calgary:
    http://www.talismancentre.com/
    Abonament lunar (daca faci contract pe un an) cam 65 CAD. Include acces la toate facilitatile: pista de alergare indoor, aparate de tot felul, piscine. Au doar sauna cu aburi, nu si uscata. Nu include personal trainer sau nutritionist.

    Nu e un centru sportiv “de fite”, e asa, cam pentru cei cu venituri medii spre ridicate. Ca fapt divers, aici se antreneaza echipa olimpica de polo pe apa a Canadei.

    Daca alergarea iti produce discomfort/dureri, schimba cu inot pina iti dai seama ce tip de pantofi de sport (sau stil) ti se potriveste. In Romania alergam pe poteci de padure (trail running cum se zice aici), nu am avut nici o problema. Am inceput aici din nou sa alerg, de data asta pe asfalt, si au aparut dureri de genunchi si glezne. Probabil din cauza impactului calciiului cu asfaltul la fiecare pas. Am schimbat stilul, acum alerg pe “virfuri” – forefoot running, care e mai apropiat de cum a fost conceput corpul uman sa alerge. Este stilul celor ce alearga desculti (vezi Bikila sau Zola Budd). Discutia despre care stil e mai bun e ff lunga, nu e cazul sa detaliez aici. O sa continui antrenamentele cu Five Fingers de la Vibram (cea mai apropiata incaltaminte de ideea de barefoot), si iti zic cum merge.

    numai bine,
    diana

    Reply
    • Diana, multumesc de link. Stiam ca preturile nu sunt mari, ba chiar foarte apropiate de cele pe care le platim noi aici ba surprinzator se poate chiar mai ieftin decat in Romania. Si presupun ca respectivul centru are si o parcare pentru vizitatori nu ca cel la care m-am dus eu de a trebuit sa parchez pe stradutele din apropiere.
      Referitor la alergare, am pantofi de sport speciali pentru asa ceva, dar cred ca de vina e faptul ca alerg pe asfalt si de la oboseala calc cu calcaiul inainte. Iar poteci de padure nu am in Bucuresti, asta daca nu ma incumet sa alerg prin boscheti si parcuri ca intr-o cursa cu obstacole.
      Incaltamintea aia te protejeaza cat de cat de impactul piciorului cu solul ?

      Reply
  3. Diana

     /  July 12, 2011

    Da, are parcare. Nici nu s-ar putea altfel. Oricum statia de autobuz e chiar linga sala, trenul (un fel de metrou) la fel, pistele de biciclete pe acolo trec, deci se poate ajunge prin orice metoda.
    Five Fingers au talpa foarte subtire, protejeaza doar impotriva pietrelor, cioburilor, asfaltului. Ideea e ca alergind pe virfuri (ca atunci cind incerci sa alergi descult), toate articulatiile piciorului se comporta ca un arc si preiau socul. Muschii gambei lucreaza foarte mult sa tina piciorul in pozitia aia, de aceea tranzitia la stilul asta e lenta. Prima data nu am putut alerga 2 km, si nu sint chiar incepator. Azi la prinz am al treilea antrenament (daca nu ploua prea tare), sper sa termin 3k.

    Reply
  1. Un nou abonament – update « Vreau sa plec de aici

Leave a Reply

