Un nou abonament – update

V-am spus anterior ca mi-am facut un nou abonament la o sala de fitness. Pentru cei aproximativ 100 de dolari platiti lunar ma gandeam ca nu ma voi lovi de problemele altor sali de sport mai, “no name” ca sa zic asa. Ma gandeam ca am sa profit de o piscina de dimensiuni rezonabile cu destule culoare de inotat, de vestiar cu aer conditionat si de spatiu intre aparate.

Nu stiu, poate am eu asteptari prea mari de la piscinele indoor gandindu-ma ca nu prea e loc de inotat cu inca 3 persoane pe acelasi culoar. Sau ca nu voi transpira dupa dusul de incheiere a antrenamentului in timp ce ma schimb in hainele de strada. Sau poate sunt eu prea exigent si stricat la “mansarda” de mi se pare ca ar trebui sa beneficiez de niste avantaje si tocmai acelea imi lipsesc.

Pe de alta parte sunt si parti bune: deschis de la 06:00 la 23:00,  am vazut ca au aparate noi si de abia astept sa le incerc si pe alea (benzi de alergat cu TV incorporat FTW), vestiare cu destule dulapuri si personal amabil. Pentru ca oricum am platit abonamentul luna asta, ma voi duce cat mai des posibil. Voi fi unul dintre hamsterii care alearga spre nicaieri pe o banda magnetica, dandu-si duhul fara aparent nici un scop in intervale orare in care orice om normal, doarme sau bea bere sau cafea in concordanta cu pozitia soarelui pe cer.

Iar cu ocazia asta anunt ca am micsorat marimea camasii cu un nr. Motiv de mandrie si de golit cardul in acelasi timp.

Leave a comment

2 Comments

  1. cu micsoratul taliei pantalonilor e mai complicat!

    Reply
  2. Ai si tu dreptate aici 🙂 Nu vreau sa se micsoreze foarte mult, cel putin nu atat de mult incat sa nu pot rezolva cu o curea. Eu oricum nu eram foarte lat in talie ci mai degraba lat in trunchi. Azi ma duc sa trag o tura de aerobic caci de la atata piscina ma cam dor bratele si cred ca sar in jacuzzi pe urma.

    Reply

Leave a Reply

