Cu gandul la vacanta

Sunt cu gandul la vacanta. Imi mai trebuie si mie o pauza, o ratacire pe campii sau prin niste baruri in functie de vreme, pentru amortirea unor neuroni si refacere spirituala. Am mai discutat si cu ea, ne-am vazut de cateva ori pentru a incerca sa rezolvam diferentele. Nu a iesit prea roz si desi ziceam ca mai discutam in concediu, tind sa cred ca nu mai ajungem nici acolo.

Mintea mea e intr-un moment de pauza. Se blocheaza, viseaza la te miri ce, refuza sa functioneze. De exemplu acum visez la  ziua de vineri cand voi “goni” prin vastele campii romane calare pe balena mea albastra, cu vantul in barba (caci de pe cap parul ma paraseste) si musculite intre dinti cu destinatia unui vestic colt de tara. Voi fi fericit, balena va fredona un Lynyrd Skynyrd iar peisajul va trece in viteza pe langa mine. Simple as that!

Leave a comment

Leave a Reply

