Am expediat si cecul!

Gata am, reinnoit si cecul, l-am bagat in pliculet cu 3 randuri in limba franceza adresate madamei care imi manuieste actele si am purces la expediat. Data trecuta am platit 137 de lei pentru un plic de aproape 3-400 de grame plin de documente care atesta viata personala a mea, a familiei, a vecinilor, a matzelor si maidanezilor din cartier.

Pentru ca acum aveam nevoie sa trimit un plic mititel, am zis sa mai caut in stanga si in dreapta, poate ies si eu mai ieftin. Nu invartim cu totii bani cu lopata. Stimati concetateni, daca vreti sa expediati 3 randuri intr-un plic in Viena folosind DHL platiti 300 de lei. Nu glumesc, caci am sunat si la TNT si mi-au zis ca ma costa 250 de lei. Mai nene, astia isi trimit angajatii cu balonul si cu plicul in dinti pana la destinatie?

Sincer, mi s-a parut afacere buna prima expediere iar dupa cateva cautari am reusit sa expediez plicul cu DPD pentru miraculoasa suma de 77 de lei. Ceea ce mi se pare si acum, exagerat de mult pentru un plic amarat. Sa fie intr-un ceas bun si sa ajunga in mainile domnitei, sper.

Leave a comment

8 Comments

  1. te apropii pas cu pas!! 🙂

    Reply
  2. Diana

     /  September 8, 2011

    Deci urmeaza sa primesti invitatia la interviu. 🙂
    Schimba canalul pe TV5. Vezi ca preiau emisiuni/stiri de la Radio Canada (CBC pt anglofoni). Daca te intereseaza stiri din Canada, reportaje, documentare, mergi pe cbc.ca sectiunea watch si ai show-uri, documentare f bune (doc Zone, The Fifth Estate, The Passionate Eye etc). Pe Radio Canada on-line (francofonii de la CBC) nu m-am uitat, am pierdut legatura cu franceza, din pacate.

    Reply
    • Asa e, urmeaza invitatia si am inceput si pregatirea pentru interviu. Deocamdata incerc sa ma axez cat mai mult pe partea franceza, cand am timp acasa ascult radio Centre-Ville (Montreal) pentru a ma familiariza cu accentul. Si da, tv-ul ramane mai tot timpul pe TV5 si pe inca un canal care imi scapa acum 🙂

      Multumesc frumos pentru sursa de informare despre Canada. Am zis-o si ma tot repet, multi trebuie sa isi faca temele inainte de a pleca, asadar vizionarea unor documentare poate deschide ochii tuturor.

      Reply
  3. un_irlandez

     /  September 9, 2011

    Trebuia sa cauti un sofer de TIR ce are cursa’ncolo!! :)) ieseai mai ieftin! :p

    Reply
    • Draga irlandezule,
      Data viitoare cand pleci catre Dublin, caci evident ca imi scapa oraselul in care stai, ti-l pun tie in dinti si te rog sa te opresti in Viena. Pana atunci insa, astept clar un reply la acest comentariu cu data si ora cand iti deschizi un Guiness negru si ne auzim si noi pe skype. Eu promit ca vin cu un ursus.

      Ai grija de tine omule!

      Reply
  4. Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

    Reply
    • Multumesc!
      Data viitoare te rog frumos sa comentezi cu un nume sau nickname normal daca vrei ca comentariul tau sa nu ajunga in spam.

      Reply

Leave a Reply

