A sosit si OUV!

Sa te anunte cineva ca ai in posta un plic de la ambasada Canadei, sigur iti mai lumineaza ziua. Exact asa mi s-a intamplat si mie ieri, cand vecina mi-a spus ca am primit un plic “din Canada”. Cum de are vecina mea acces la corespondenta mea, e o alta poveste. Eram atat de nerabdator ca imi venea sa plec exact in acel moment de la birou! Imi treceau zeci de ganduri prin cap: daca nu au primit cecul si imi reamintesc doar ca nu am platit taxa, daca imi cer alte acte in plus pentru a lamuri vreo stituatie, daca e oare invitatia la interviu, daca daca…

M-am bucurat de cand am citit titlul scrisorii: Ouverture de votre dossier! Wooohooo, asta inseamna ca au inceput sa studieze dosarul meu. Iar pe a doua pagina aveam si confirmarea ca intr-adevar mi-au incasat si cecul. Surprinzator de repede s-au miscat, dar ma bucura enorm de mult. Teoretic de acum inainte, ar trebui sa mai primesc doar invitatia la interviu. Daca am noroc cu carul si sunt programat la sesiunea actuala, invitatia ar cam trebui sa ajunga la mine pana prin 7-8 octombrie. Asta daca sesiunea noastra nu a fost incurcata cu cea a moldovenilor caci ei au primit deja invitatii pentru o sesiune de interviuri asemanatoare cu perioada noastra. Va tin la curent!

Good things come to those who wait!

Previous Post
Leave a comment

Leave a Reply

